اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید .


عشق چون ایده برد هوش دل فرزانه را



دزد عاقل می کشد اول چراغ خانه را


آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد



در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را





**********************


هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است

با یاد تو این خرابه آباد کنم


**********************


عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد

داروغه شنید و مرا زندان کرد

در خلوت زندان به خود نالیدم

عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد

پیام کوتاه عاشقانه جدید | پیامک عاشقانه


عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

که به عمری نتوان دست در آثارش برد


**********************


فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟

من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام

هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من

آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟


***************************


صبر کن

صبر کار تو خوب زود کند

آب رفته به جوی باز آرد

کار بهتر از آن که بود کند

گفتم آب آری به جوی باز آید

ماهی مرده را چه سود کند !


**************************


زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است

اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی

بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری


****************************************


نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم

که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی


*************************


ای قرار لحظه های اضطرار

بر روان دیده ام منشین چو خار

جاری عشقی به شریان وجود

بی تو باید شعر دلتنگی سرود


**************************


روزگاری شد و کسی مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 323
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 343
بازدید ماه : 1480
بازدید کل : 49069
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت